Մայիսի 7

Բլոգային աշխատանք

 «5-րդ դասարանցիների ելքի-մուտքի ստուգատես 2024» նախագիծ

Բլոգային աշխատանք

  • Դնել բլոգի հղումը, գրել բլոգում հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը , վերնագիրը և հղումը դնել վերնագրի վրա:
  • Մայրենիի ստուգատես 2024
  • Իմ բլօգը 5 2024
  • Գրել, թե բլոգն ինչ բաժիններ ունի, որն է դրանցից ամենքիչն օգտագործվում և ինչո՞ւ:

  • Կարգեր
    • Բնագիտություն
    • Կինո ֆոտո
    • Հայրենագիտություն
    • Մաթեմատիկա
    • Մայրենի
    • Մայրենիի ստուգատես 2024
    • Մայրենիի ստուգատես 4
    • Ռուսերեն
    • անգլերեն
    • խոհանոց տեխնոլոգյա
    • Uncategorized
    • Ես Ամենաքիչնեմ օգտագործում խոհանոց տեխնոլոգիա, այնտեղ քիչենք գրում միայնակ ուտելիք ենք պատրաստում բայց մեր տեխնոլոգիան արդեն փոխվել է ուրիշը։
  • Ներկայացնել որևէ մեկի բլոգը, որը շատ եք հավանում (եթե այդպիսին կա) և գրել, թե ինչո՞ւ եք հավանում:
  • Ես մտածում եմ, որ այդպիսի բլօգ չկա, որ ես չհավան եմ։

  • Գրել ձեր, ինչպես նաև՝ ծնողներից որևէ մեկի վերաբերմունքը ձեր բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ:
  • Իմ ծնողները չենզբաղվում իմ բլօգի հարցերով մեկմեկ մայրիկս։
  • Կատարել բլոգային հետազոտական աշխատանք
    -Ընտրել միջին դպրոցում դասավանդող ուսուցիչներից մեկի բլոգը։
    -Բլոգում գտնել /իմ մասին/ բաժինը, ծանոթանալ բլոգի հեղինակի հետ, համառոտ փոխադրել նրա մասին։Գրել, թե բլոգի հեղինակը ի՞նչ առարկա է դասավանդում։
    -Ուսումնասիրել բլոգի բաժինները, դուրս գրել այն բաժինները, որոնք քեզ հետաքրքրեցին, ի՞նչը․․․
    -Ճամփորդություն բաժնից նայել և գրել, թե բլոգի հեղինակը ո՞ւր է ճամփորդել։ Որ ճամփորդական ուղղությունը հավանեցիր։
    -Առանձնացրու մեկ նախագիծ, որ հավանել ես․․․
    -Հանդիպում բլոգի հեղինակ-ուսուցչի հետ (տեսանյութով, լուսաբանումով, ֆոտոներով ներկայացրու)։

2․ 6-րդ դասարան․  պայմանագրի,  ուսպլան


Posted 7 Մայիսի, 2024 by gabigrigoryan in category Մայրենիի ստուգատես 2024, Uncategorized

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*